Powerwalk 40 min

Nu har jag återigen börjat mitt nya liv (var det femte gången för i år? eller bara i maj?) och njuter till fullo av mina promenader. Jag har äntligen fått lite variation på mina rundor och kan mer eller mindre knalla runt på vilken väg som helst i Trollhättan. Förut gick jag bara min vanliga slinga runt vattnet, där halva vägen är bredvid en bilväg, förbi de nybyggda lägenheterna vid Gransäter, och halva på grus-/gångväg, förbi buskage, över broar och längs kanalen. Mysigt, men ack så enformigt. Idag knallade jag förbi Högskolan, bort mot Magnus Åbergsgymnasiet (måg), in i skogen sen ner mot kanalen och drottninggatan hem. Detta tog 40 min och då går jag fort, tro mig, det visslar nästan i träden när jag susar förbi! Skämt åsido men jag är redigt slut när jag kommer hem. Som nu. Nu ska jag dricka redigt med vatten och äta gott :) Ökad förbränning med promenad innan maten, javisst. Viktigt att äta efteråt!



Stekt kycklingkorv, färska tomater, sallad,
pumpafrön & teriyakikrydda. Mm!


Kommentarer
Postat av: Niklasmia

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-02-15 @ 07:56:32
URL: http://niklasmia.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0