Zero

Hej finisar! Jag har NOLL energi just nu och sitter mer eller mindre bara rakt upp och ner i sängen. Hade lust att titta på första säsongsavsnittet av Skavlan men jag orkar inte gå ner till vardagsrummet!.. förstår ni hur trött jag är då? Hela helgen kommer spenderas på Vänersborgs Teater så för min del får det regna hur mycket det vill, bara så ni vet. Ha en goe helg, ska försöka ta lite bilder under repen så ni får ta del lite av vårt slit! Stora hugins ♥


Jag och Thilda en trevlig kväll på Smögen, förra sommaren.

(Var förresten och slingade håret hos Frida igår och jag var såå nära på att färga hela altet istället! Ska ju färga håret rött/brunt när föreställningsperioden är över, men jag blev bara så sugen på en förändring.. ångrade mig dock i sista stund!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0