P R E M I Ä R

HEJ! Genrepet igår gick sjukt bra och jag vill bara att klockan ska bli sju nu, för då är det premiär!! Äntligen där, jag blir helt sprallig när jag tänker på det! :) Sitter vid köksbordet och får små glada utbrott och min bror bara tittar på mig, haha. Så länge som vi kämpat för detta och nu äntligen får vi visa upp det :) Love it!

Fick världens mysigaste start på dagen i alla fall, kom precis hem efter promenad och frukost med söta Linnea. Dessutom skiner solen idag :) Ska ta mig en dusch och ta mig in till stan för o mysa med Emma timmarna innan vi ska vara på teatern kl16. Hoppas ni kommer o kollar ikväll - om inte - kom en annan kväll för detta (Moulin Rouge) måste ses! Hugins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0