I may look calm but in my head I've killed you three times



Hej på er. Idag har varit en konstig dag. Jag vaknade med en energinivå få tilldelas en tisdagmorgon, men tappade den lika fort som jag hörde regnet smattra på taket; jag som kände så för en skogspromenad i höstsolen. Hela förmiddagen loggade jag ut och in på facebook och min mail i hopp om att något nytt skulle ske, tills jag tog mig i kragen och åkte in till Thn för att ögna igenom varenda vrå på Myrornas, på jakt efter musikalkläder. En vit skapelse senare (hemmasydd brudklänning?) mötte jag upp Steff på Espresso House för latte och toast. Vi gjorde allt i helt fel ordning och begav oss senare till More than love för att, med välfyllda magar, prova korsetter. När vi var färdiga kändes det som att jag tryckt tillbaka toasten upp i halsen.. Däremot fick jag tag i precis den korsetten jag ville ha och är numera en aning mindre stressad inför alla mina klädombyten, som ska finnas färdiga att hoppa i på repet på lördag.. he. Energinivån på väg till sången studsade upp och ner och likaså under tre hela timmar i replokalen. Min röst känns opålitlig och svajig för tillfället så jag tänkte tillbringa morgondagen med att vara tyst. På jobbet. Med en fantastiskt pratglad arbetskollega. Kanske inte, men mina stämband måste få sin vila. Jag kan ju alltid mima eller gestikulera. Eller skriva ner mina svar.

Nu, kudden. Hugins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0