My heart skips a beat

Vi körde föreställning 2 av 5 i Trollhättan igår och HERREgud vad det gick bra!
I pausen mellan akterna fick de flesta av oss nypa varandra i ärmen och fråga om det var påriktigt.. det gick nästan för bra! Publiken reste sig till stående ovationer och alla jag pratade med efteråt var supernöjda och det är precis detta jag pratat om tidigare; det som gör allt arbete värt; människorna som betalar för att gå till teatern och få en upplevelse. Jag är så stolt och framförallt lycklig. Lycklig för att jag fått lära känna alla dessa fantastiska människor i vår fina ensemble. Resan är absolut inte slut, men det skär i hjärtat när jag vet att det bara är fyra föreställningar kvar. Vad händer sen?..





Min fantastiska Emma, pappa Gunnar "Harold" och jag efter föreställningen på Hebeteatern igår.


Kommentarer
Postat av: Inger Dahlén

Kära Erika! I går hade vi den stora äran att se och höra Dig på Hebe teatern. Du var fantastisk. Vi tänker mycket på Dig. Hoppas vi hörs. Kramar från Lasse Inger Bror. Om Du vill kan Du gå in på vår hemsida.

2011-10-15 @ 10:41:12
URL: http://www.blidalen.se
Postat av: farmor

Kunde det ha varit skriktyg mån tro Kramelizzzzz...

2011-11-08 @ 21:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0