I heard that your dreams came true

Hello. Då var helgen vid sitt slut och om det har varit en härlig helg! Fredagen spenderades som tidigare nämnt i Falköping och på lördag hade vi en välförtjänt sovmorgon. Det nalkades "Kvinnlig Kvalité" i stan så vi gav oss ut på gatorna och njöt av höstsolen, modevisning och en glass på torget :) Strax efter kl17 började det rulla in folk hos mig och Emma och det blev en fartfylld kväll med drinkar, prat, musik, god mat på O'learys, dans på Butler's och många härliga skratt, oj vad vi skrattade! Natten slutade på bästa sätt och jag somnade nog inte fören kl6 imorse, haha :) Idag har vi storhandlat, städat, ätit middag hos m&p och haft lite kvalitetstid..så nu bor jag permanent hos min E vilket känns underbart. Veckan bjuder på en hel del godbitar så jag ser fram emot måndag! Hugins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0