Gone for to long

Ojoj, nu har fröken Karlsson haft alldeles för mycket att stå i. Just för nu sitter jag på bussen på väg till jobbet för en dag med fina P. Är förvånansvärt pigg idag för att ha haft föreställning igår..den första av fem i Trollhättan. Så otroligt skönt att vara på hemmaplan (nästan) igen, där man faktiskt känner folk i publiken :) Jag blev faktiskt väldigt överraskad av mig själv igår då jag hade (har) halsont som skriker trodde jag aldrig det skulle gå att sjunga, men peppar peppar, det var nästan den bästa gången hittills! Ikväll kör vi förest nr2 så idag laddar jag om med halstabletter och te. Senare ska jag köra två damer ut till en fest på landet, haha, sen åker jag nog hem och lägger mig. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0