Pure simplicity and perfection

JAG HAR EGENTLIGEN aldrig förstått vitsen med att köpa en dyr designerväska. Okej, vitsen förstår jag väl, men jag har bara tyckt att det är onödigt mycket pengar att betala när det finns fina väskor hos de flesta butikerna idag. Jag har inte förstått grejen, fram tills nu. Jag ska spara, spara som bara attan och skaffa mig en enkel, klassisk och praktisk väska som håller i all evighet. Jag ska vårda den ömt, ta hand om den och använda den vid alla tillfällen med största aktsamhet.

Mulberry Bayswater
Chocolate Natual Leather


Mulberry Somerset Shopper
Black pebbled leather


Kommentarer
Postat av: farmor

Håller med Dig ,en skinnväska är alltid rätt men den kan va dyr. kram farmor.

2011-03-10 @ 21:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0