The start of something new

Hej vänner.
Nu har det börjat lägga sig i magen lite grann, men jag har helt plötsligt fått en våg av nyfikenhet över mig. Nyfikenhet om hur långt min röst kan komma, hur starkt jag kan beröra publiken, hur danserna kommer att bli (egentligen en självklarhet, för Emma är en fantastisk koreograf!), hur rekvisitan kommer att byggas upp och hur pass storartad premiären kommer att bli i Vänersborgs gamla fina Teater. Jag vill sätta igång nu, nu med en gång, inte om en vecka. Jag vet att alla i teamet bakom har ruskigt många idéer och vi i den blivande ensemblen kommer nog inte vara snåla med kreativitet. För det är ju trots allt det det innebär att jobba med en ensemble; vi bygger fram föreställningen tillsammans, både fysiskt, psykiskt och bokstavligt talat. Snart är jag i början på en lång och tuff resa, men också början på något storartat, fantastiskt och glädjande. OM jag längtar tills vi står på scen och får leverera, det här ska bli fantastiskt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0