My best friend in the morning

Jag har en väldigt god vän, en hyfsat ny sådan, som min mamma och pappa hittade på en dammig lagerhylla på Rotans Varuhus ute på kusten. En som jag så länge suktat efter, men som aldrig riktigt hamnat på köksbänken. Min chiliröda kaffebryggare från Obh Nordica. Jag älskar den röda färgen och vill helst äga alla produkter i serien. Just nu nöjer jag mig väldigt gott med kaffebryggaren, hårfönen och elvispen. Tre redskap som gör varje ändamål lite lite glammigare.. :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag håller med dig Erika, Chilliserien är toppen! ;) Kaffekokaren är den jag saknar i samlingen, dock är den för hög för att få plats på mina köksskåp, men snart! =)

2011-01-29 @ 10:20:27
URL: http://juliabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0