Ha den äran



Vill först och främst tacka alla vänner som gav mig så himla fina presenter igår, det var inte alls meningen! Jag blev helt överlycklig :) Hade en väldigt trevlig kväll och efter fem timmars sömn tog jag och Chivaz bilen till vbg för att gratta mamma på morgonen imorse :) Hon blev väldigt glad och tyckte mycket om sina presenter. Chivaz blev som vanligt helnöjd med att tugga på paketsnören. Nu ska mamma och jag baka en adventskaka (julen är slut, vi vet, men kakan är så fruktansvärt god!) medan pappa och hunden är ute och leker i snön. Stor kram till er idag och ett stort grattis till både mamma och kära Johan som fyller 20! Många många kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0