Dress me from tip to toe

IKEA-katalogen damp ner i brevinkastet härom dagen och jag blev överlycklig. Sen fick jag uppenbarligen annat att tänka på och glömde helt av den. Tills igår, då jag upptäckte den på nytt! J och jag har länge pratat om att göra om i vårt extrarum och bygga en rejäl garderob med mycket och bra förvaring. Men hela tiden har det kommit saker i vägen. Igår satte jag mig återigen med katalogen, papper och penna och med datorn i knäet och fick fram ett ganska så bra resultat av vad vi tänkt oss. Men allra bäst är att komma ner till varuhuset och se om våra tankar om funktionerna passar oss bra. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig en stund till.. febern vill inte riktigt gå ner. Kramar





Designa din egen garderob på ikea.se/planerapax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0