The stories that we tell will make you smile


Me and my dog.

Chivaz ser ut som en stor samojed på den här bilden (större version av japansk spets) men han blev helt enkelt så nyfiken på bilden av oss i datorn :) Mitt busfrö. Nu ligger han och stensover på marmorplattan framför öppna spisen och jag måste snart väcka honom för en sista tur ut i regnet. Det får bli en kort tur för mina ögon har lite svårt att hålla sig öppna.. Sen ska vi gosa ner oss bland täcken, kuddar och sjutton filtar, lagra upp med snytpapper och nässpray (finns det något som heter "mentholspray-diet? in case there is; i'm on it!). Nu kommer J snart hem från ishallen och vi ska kasta oss ut i hallen och kramar sönder honom :) Utan att smitta honom med pest eller kolera såklart. Godnatt mina vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: yes ;D

2010-09-21 @ 12:25:52
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0