People!

Hej goda vänner!
Sitter i vardagsrummet och ler åt allt det gröna här inne. Jag älskar vår espresso house-tapet mer för varje dag som går. Den skänker ett sånt lugn till hela lägenheten och när vi dessutom har en vacker ryamatta i samma färg tas det upp så fint av solljuset som smiter in genom fönsterrutorna. Just nu är det jag och kaninen som myser lite innan jag cyklar iväg till jobbet. Chivaz är hos Joakims kusiner fram till kl16 idag så han slipper flänga till mitt jobb och tillbaks.
Igårkväll var det "prova på" inför min nyböjarklass i showdans, det kom 6 härliga kvinnor som verkligen dansade loss och verkade ha jätteroligt. Jag rusade hem i regnet med ett leende på läpparna :) Nu på söndag sätter min dans avancerad igång och vi kommer sätta igång direkt med numret till uppvisningen den 14 november. Spännande!
Nyss var jag på Folkets Hus för att köpa biljetter till Tjejkvällen där den 30 september, men icke. Biljetterna hade varit slutsålda i över en vecka :( Strax ska jag trampa iväg till jobbet och ikväll blir det filmkväll! Ha en härlig onsdag. Kramar
älskade emma och jag i mykonos, jag vill tillbaka! ♥

Kommentarer
Postat av: farmor

Nej nu får Du allt stanna hemma hahaha.Kram farmor

2010-09-16 @ 14:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0