Mammas girl

Idag har det varit en bra dag på jobbet, som vanligt:)
Jag har byggt om EDC tjej och blev riktigt nöjd med väggen! Det är alltid härligt att bygga om och få lite nytt upphäng, framförallt för kundernas skull. Varor vi haft i en månad blir som helt nya bara man får piffat om det! Sen har det kommit in sjukt snygga väskor på edc, lite mindre axelremsväskor och dessutom fina sjalar som fixar till det mesta. Jag ska fota allt och visa er någon dag. Just nu är jag väldigt trött, Chivaz och jag gick iväg till Storegården och mötte upp Pernilla när hon jobbat klart, sen åkte vi hit en sväng till vår kartongfyllda lägenhet och tjatade lite. Nu ska jag faktiskt sova men jag har precis blivit riktigt upprörd av en debatt på tv4 kring hundrasförbud i Sverige. Politikerna verkar ju inte ha ett dyft bakom pannbenet, puckon. Ah. mer om detta en annan dag! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0