I found a place, then I found myself

Grekland, älskade Grekland ♥
Jag kan inte beskriva i ord hur bra vi hade det, hur vackert Grekland är och hur bra den här resan fick mig att må. Jag har länge velat öluffa i Kykladerna och kände att om jag skulle komma iväg var det dags denna sommaren. När jag satt på flyget till Samos tänkte jag Ja, nu är jag på väg.
Tänk vad bra vi hade det!

Här har ni en liten bild-boom från fantastiska övärlden :)

Samos

Irakia, på väg till Mykonos

Samos

Klassisk blå dubbeldörr, vårat boende på Mykonos

Naxos

Jag ♥ Grekland

Agios Georgios (st. geroge) beach

Lone beach, Naxos

Vi lämnade avtryck i Grekland

Greek sallad, jum

Vackra Koufonissi

Oia, Santorini

Koufonissi

Kommentarer
Postat av: rmor o morfar

Va klokt av dig att resa ut i världen och se dig omkring. Det ser ju underbart ut i grekiska övärden. Vi åker nog dit i höst.

Kram.

2010-09-17 @ 13:35:57
Postat av: Anonym

ser ut som att du haft de underbar! gooing :):)

2010-09-17 @ 18:32:33
Postat av: Anonym

Ja! Du ser verkligen ut att njuta på bilderna.fortsätt att ha det gott båda.Kram Farmor ofarfar

2010-09-18 @ 18:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0