Hemma!

Hej på er! Nu är jag hemma från mitt äventyr i Grekland. Det har varit helt fantastiskt och jag rekommenderar verkligen folk att prova på öluffning, det är underbart! Så fort jag får chansen igen tänker jag ta den :) Just nu är det bara härligt att vara hemma två dagar för att sedan börja jobba på Esprit på lördag (OM jag längtar!). I vilket fall är jag hemma och välbehållen och väldigt väldigt glad. Ett lång inlägg kommer ikväll med fina bilder och en beskrivning av resrutten! Så länge: STOR varm kram!
Ett litet smakprov på hur veckorna sett ut :)

Kommentarer
Postat av: erika

VÄLKOMMEN TILLBAKA!!!!

/Moster

2010-09-10 @ 15:27:53
URL: http://felinie.blogg.se/
Postat av: farmor

Skönt att Du är hemma igen.farmor

2010-09-12 @ 12:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0