Golden leafs lay down on the street and make a road worthy a king

Idag vill jag faktiskt bara ut och promenera. Mysa runt i skogen, plocka löv och svamp, sitta på balkongen i höstsolen och svepa in mig i en stor filt. Men jag cyklar iväg till jobbet för ännu en dag. Har ännu inte riktigt vant mig vid att stå och gå så mycket under en dag som vi gör på Esprit (esom jag bara jobbat tre dagar sen ledigheten) och hade fruktansvärt ont i fötterna igår när jag kom hem! Jag satt faktiskt bara framför tvn igår kväll och gjorde precis ingenting. Chivaz och jag var ute i ösregnet en snabbpromenad, men både han och jag ville in lika fort igen. Två huttrande dränkta katter kom innanför dörren så det blev till torkning och sen tände jag en massa ljus för att få upp värmen :)
Ser att jag kommer ha motvind till jobbet, så det är lika bra att ge sig iväg med en gång! Good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0