My new lovers


NU har jag hittat mina skor. Jag har letat och letat efter den perfekta modellen och för några dagar sen hittade jag den på Biancos hemsida (Acne-kopian "Lonnie boot"), ringde direkt till butiken på Torp och köpte den några timmar senare. Nu är jag lite lite gladare. Och dessutom fick jag ett par jättefina boots av mamma som hon haft i hur många år som helst i garderoben, riktigt klassiska svarta låga med remmar och guldspänne i sidan. Däremot var de halvnumret för små så nu har jag gått runt här hemma med fuktiga strumpor och töjt ut dojorna så nu passar de som handsken!

Idag har det varit lugnt på jobbet, men inte undra på det med tanke på att det var full rulle i helgen och dessutom är måndag idag. Jobb till 19.15 sen raka vägen till gymmet med Malin. Efteråt cyklade jag med henne hem och hämtade stövlar och paraply som jag lämnat i lördags innan vi gick ut och dansade :) Imorgon ska jag umgås med Emma Z hela dagen, mys. Resten av veckan består av jobb och på torsdag ska Chivaz och jag hem till farmor :) På söndag blir det Stockholm! Sköt om er nu, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0