Halva halva blir väl hela?



I måndags var jag i Vänersborg och besökte Johanna som var hemma för några dagar. Hon pluggar i Lund och tyvärr får vi inte chansen lika ofta längre att träffas. Jag och Johanna har vuxit upp ihop på gatan hemma på Onsjö, vi är nog lite av varandras bättre halvor tror jag.. enklaste sättet att beskriva det på. Det kan gå ett halvår men ändå pratar vi som om det vore igår. Chivaz och Felix däremot pratade inte riktigt samma språk. Felix, som är fem år hade lite jobbigt med att vi tog in halvåriga tokern Chivaz i huset och försvarade sig ett antal gånger. När Chivaz tillslut insett att det inte var någon idé att försöka sätta sig överst i rang på Lovisebergsgatan lade han sig ner och kommunicerade med en viftande svans. Nu ligger han utdäckad på golvet efter snörace x 3 idag. Hej han älskar snö, finner nog sin andra hälft i det vita pudret skulle jag tro. Gulligt är det om inte annat. Good night!


Kommentarer
Postat av: farmor

Det måste vara fint att ha en sån kompis. Kram Farmor

2010-11-11 @ 21:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0