What happens in the sun

Å härliga väder! Det är helt ljuvligt i solen och jag har suttit ute en stund på balkongen och svettats med smoothie i glaset. Jocce och jag var på Orust igår och hälsade på alla valparna, herre vad de växt på bara en vecka (!). Alla var överallt och har börjat gå (läs: vackla) fram och tillbaka. Urgulliga! Jocce tittade på mig med sina drakbebisögon (de ögonen som gör att han får som han vill) och talade om för mig, med blicken, att "kaaan vi inte ta med en hem??". "Nej, det kan vi inte!" sa jag tillbaka med min djävulsblick, haha. Hoppas det funkar..

Nu ska jag in till Oden en sväng och jobba i butiken där mellan 14.15-19.15. Spännande att se hur mycket de har att göra!:) Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet nog inte hur Du skall titta då, för Du har nog inga elaka ögon. kramelizzz.. Farmor.P.S Farfar

hälsar D.S.

2010-05-18 @ 16:53:49
Postat av: Alexa

Kika in på den här länken, där står det hur man gör :)



http://tescho.se/designtips-rundade-horn-utan-bilder/

2010-05-19 @ 10:06:28
URL: http://alexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0