Six white puppies

Hej å hå.
Min tanke var väldigt god.. jag ville verkligen gå ut och gå när jag vaknade imorse, men så hade jag sån fruktansvärd huvudvärk så det enda jag kunde göra var att, i blindo, leta mig ut till badrummet och hämta en huvudvärkstablett och iskallt vatten. Nu har jag tagit mig upp och ätit lite frukost och mår genast bättre! Speciellt när jag tittar ut.. å så fint väder det är denna onsdag:) Emma kommer hit om en stund och då bär det av mot Orust och valparna, vi får inte nog! Sex små dunbollar som nu börjat hoppa och leka.. mys!


En av flickorna; Chica


Flicka två; Chosan


Och så en av pojkarna, Chivas:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha de är faktiskt jag själv som tagit och gjort om bilden :) tack så mycke!! :) dsm.. puss & kram

2010-05-26 @ 18:24:19
URL: http://fridoliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0