Jag tror jag är kär..

Igår eftermiddag åkte jag, Emma och Anette till Orust för att titta på Chanels bebisar, som nu är två veckor gamla. Med tjock, kritvit päls låg de och pep i en liten hög. Några av dem har redan öppnat ögonen och alla har ökat stadigt i vikt. Joakim och jag har sedan ett tag tillbaka bestämt oss för att inte skaffa en valp och det stod jag stenhårt fast vid även igår, men det är inte utan att man smälter för de små sötnosarna...


























Minstingen Chiquita kröp upp vid halsen och burrade in sig i mitt hår:)




















Chiquita & Chivas somnade så gott i mitt knä




















Underbara Chivas efter maten.. hihi se så sött han ligger

Ja det är inte för inte folk skaffar hund.. många fäster sig vid dessa små gryn. Men nej, ingen hund än på några år! Sen är det ju inte helt omöjligt att jag passar en eller annan några gånger... men det är en annan sak:) Nu blir det gymmet med Emma, sen ska jag ut och hälsa på Frida i Kode!:) Härlig dag! Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Erika det är inte lätt att stå emmot så söta gryn.Många kramar Farmor.

2010-05-11 @ 23:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0