I skogen, vid havet, vill jag bo

I tisdags besökte jag min finfina vän Frida ute vid Marstrand. Tänk att ett lugn infinner sig så fort man närmar sig havet.. jag har alltid trivts på västkusten och är mer än överlycklig över att hon och Patrik bor där. Det ger mig en möjlighet att hälsa på dem samtidigt som man njuter av havsbrisen som doftar tång lång väg. I sommar ska jag bo vid tången och havet:) Det gör mig lite lycklig faktiskt.

Det är i alla fall alltid lika trevligt att komma hem till Frida; jag känner mig så välkommen! Och för att ge tillbaks något för gästvänligheten tog jag med mig det fina vädret. Vi satt på deras enorma tomt och gassade i solen (läs: envisades med att sitta i solen fast att det var jäkligt kallt i vinden) och mös med deras två hundar; Charlie och nykomlingen Freja (gissa om jag blev överraskad!). Patrik kom hem från jobbet, åkte och drog ut en tand hos tandläkaren och lite senare kom även Joakim och hälsade på.
Vi tog en riktigt mysig skogspromenad alla 6 och lite senare åkte jag och hjärtat hemåt.


Sötnosen Freja och en skogspromenad. Underbar dag med kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0