Hej å hå

Jag har aldrig haft några problem att jobba, men nu längtar jag nåt fruktansvärt till min sommar i Smögen så att det är svårt att konsentrera sig! Två långhelger till i realokalen (tors-sön), en vecka i butiken sen flyttar jag ut!! Det är ju inte alls långt kvar! Oh vad det killar i mina ben när jag tänker på det, gå till jobbet i sandaler och shorts och med solbrillor på (ja, jag har beställt en fin sommar). Tanken är att, i veckan, packa ner allt som ska med från våran butik ut till kusten. Och jag har verkligen bara tänkt att få med mig fräscha pikéer, fina klänningar, linnen och shorts. Inget gammalt och grått!

Jag har redan varit uppe länge för att vara en av tre lediga dagar. En morgonpromenad som följdes av gröt satt inte fel. Nu ska jag dra på mig fräscha träningskläder (läs: trikåer) och cykla till gymmet, sen hoppas jag på att kunna komma in i Kulturskolans klädförråd för på torsdag är det uppvisning med mina småttingar på Folkets Hus!
I e.m ska förhoppningsvis Jocce och jag åka till Inger o Lasse och hälsa på hundbebisarna:)

Så stor kram till er! Ha en bra förstadag på veckan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0