Sol -8°C

Goder morgon!
Nu blir det en skön promenad i det fina vintervädret sen tänkte jag knalla till gymmet:)
Idag kommer bli en härlig dag! Kvällen är ännu inte planerad, J ska på sista (?) lagfesten
och har hyrt vip-rummet på Buddys med käk och hela paketet. Antar att det kommer vimla
av hockeygrabbar här innan det! Om det inte blir utgång för min del vet jag att det står en
Ben&Jerry's i frysen och väntar... för vid närmare eftertanke kanske glass och en film låter
bättre än att gå ut o halka på stan? Ja, så får det nog bli. Kram till er alla
(I slutet på denna månad kommer en liten överraskning som J och jag höll på med igår..
bara så ni vet! Man kan i alla fall säga att vi jobbade himla bra ihop)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0