Proudie

Hej där! Herregud, nu är jag så trött att jag snart ramlar av stolen..
En lång dag idag med jobb och dans. Och på tal om dans.. jag är så stolt!
Mina danstjejer var skitduktiga idag! De kämpade på som bara den och gjorde
dansen så himla fint:) Precis så som jag tänkt mig den. Det var nästan så att
jag fick en tår i ögat där det sista. Tack tjejor!
Nu blir det till att kasta sig i sängen efter min kopp "kvällsro"-te.
Imorgon blir det gym på morgonen med Pernilla så jag behöver lite sömn!
Kramar till er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att vara trött efter en lång arbetsdag,då hittar man inte på något rackartyg sägs det.

Stor KRAM Farmor. PS Farfar hälsar också DS

2010-03-17 @ 09:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0