My stop: Smögen

Å idag har varit en riktig gosedag. J och jag har strosat på bryggan, vid vattnet och legat på bryggan vid Smögenbaden och bara lyssnat på havet:) Flyttlass nr 2 gick ut hit till Smögen igår, så med hjälp av svärföräldrar fick vi ut allting (oj så mycket kläder man har..) till sommarboendet. Imorgon startar arbetet med att ställa iordning butiken (Wilhelm & Adelas) där jag kommer spendera många timmar de närmsta två månaderna.
Har även testat vår nya kamera lite idag (Canon EOS 1000D) och jag är fortfarande nybörjare, men hey, man måste ju öva för att lära sig! Håll tillgodo:)

















Nu ska jag göra matlåda sen somna till måsarnas skriande..
Ah finns det något bättre än kusten? ♥

Kommentarer
Postat av: berit

Det låter riktigt skönt . Och bilderna är riktit bra.Kramelizzzzz.. Farmor.

2010-06-14 @ 22:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0