I'm coming home to the place where I belong

Nu är jag hemma:) I Trollhättan hos min älskling! Mathilda skulle hem en sväng idag så jag åkte med henne och imorgon åker jag ut igen med Emma. Helmys och bara spontanåka hem sådär. Har varit och myst hemma hos mamma, pappa o Mattias hela kvällen..det var välbehövt, jag längtade faktiskt hem lite.. Och nu blir det en natt i lägenheten (utan kanin:() med älsklingen. Skönt att bara mellanlanda lite (det var faktiskt mulet på Smögen idag) och sen åka tillbaks ut imorgon bitti för att ställa iordning det allra sista inför öppning på LÖRDAG!

Och här tänkte jag lägga lite fina bilder jag tagit under dagen, men eftersom jag har Jocces dator (apple!) så går det ju inte att bara trycka in minneskortet och föra över..för APPLE har inget sådant uttag, nej nej, krångligt ska det vara. Helst så krångligt att man behöver köpa till diverse extrakablar och femtioelva delar för att allt ska funka korrekt. Kasst. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0