Hej alla pärlor!

Igår var det flytt- & fixdag! Destinationen var Smögen och till sällskap hade jag söta Emma z:) Vi drog iväg på morgonkvisten och kom hem sena kvällen.. Målning stod högst upp på schemat (två svarta väggar och 15 bruna köksluckor) så nu är allt vitt och fräscht! Om vi hade roligt:) På eftermiddagen kom Jocce ut med släpet som innehöll det mesta av möblet och attiraljer; bord, stolar, köksmöbler, säng, etc.. så efter ytterligare lite målning och några timmars städning, borrning, spikande, skurande och iordningställande kände jag mig riktigt hemma:) Idag har det varit jobb för hela slanten (9.30-19) och imorgon flyttar jag ut för sommaren! Härligt!


hall & badrum. lotuslyktor gbg, lampa ikea, badrumsmatta ica home


sovhörna med marina kuddar åhléns, spegel sg interiör, kandelaber em möbler


vardagsrumsfönster och en av två fåtöljer (ikea)


pocket är ett måste! kakfatet ett gammalt minne från vara


fönster ut mot gatan. vad är väl kusten utan en liten fågel?

bättre bilder är att se fram emot, nu när vi fått våran systemkamera!:)
tack till underbara svärföräldrar och en miljard kramar till er och syster emma som alltid ställer upp ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser jätte mysigt ut hoppas att Du kommer att trivas.Jätte kram .Farmor

2010-06-13 @ 19:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0