Ha ha

Jag står på torget i Trollhättan, lagom grinig för att bussen från Torp blev grymt försenad så att jag missade en timme på grillfesten hemma hos Alexander innan jag ens hoppat på buss nummer två som skulle ta mig hem till honom. Det är jag, en punkare, en tjej i alldeles för korta shorts, en kille som somnat i en utav busskurerna och tio grådassiga duvor. Då, just då, kommer Henrik Hjelt fram till mig. Haha, liksom. Ursälta jag får bara fråga?..om man vill tjacka kontantkort nu vid den här tiden..vart gör man det? Jag är så förbryllad att jag är stencool och hellugn. Eh? Där! (pekar) Kiosken där, det gula huset. De har nog sånt. Han tackade för hjälpen, Hjelt, och knallade lugnt vidare. Jag smålog lite för mig själv hela vägen till Kaggetorp, haha, Henrik Hjelt liksom.

By the way; Sveriges komikerelit spelar just nu in en ny version av "Åsanisse" i Trollhättan, därav de plötsliga kändisbesöken på torget.


Kommentarer
Postat av: Linn

Woho, detta kan inte annat än att gillas. Från sur min över bussen så kommer han! Jag diggar honom helmycket, så jag blev lite avis ska jag säga! Cooolt iaf :)

2010-06-23 @ 22:21:00
URL: http://linnsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0