My situation

Här står jag och tittar ut över hamnen i Smögen med en utsikt på alla segel- & motorbåtar som ligger och skvalpar i trånga rader. För dålig update har jag att skylla på semester. Efter midsommarafton höll jag mig fri från arbete i nästan tre veckor; med en långhelg i stugan, resa till Cypern och sol & bad på kusten. För lite mer än tre veckor sedan hämtade J och jag vår lilla valp på Orust och är nu stolta "föräldrar" :) Frida (som har två hundar) sa till mig "Det kommer vara det bästa ni någonsin gjort. Ni kommer inte förstå hur ni klarat er utan hund innan.." Herregud Frida, du hade så rätt. Jag kan inte se mig utan varken Joakim eller lilleman Chivas nu. Vi har det så bra så det är nästan så jag skäms, haha. Sen ska jag inte klaga över mitt arbete heller; sommaren här på Smögen är fantastisk (fast jag längtar hem varje dag), jag bara njuter!

Sen jag kom hem från resan har jag umgåtts mycket med Elin. Hon har totalt ändrat sin livssituation, gått ner 24 kilo i vikt och mår bara hur bra som helst.. jag är så stolt över henne! Och idag springer hon Kraftprovet (förhoppningsvis, enligt henne själv, kom hon i mål för tjugo minuter sedan = 1,2 mil på under en timme). Hon är grym!

Just nu pendlar jag lite fram och tillbaks mellan Smögen och Trollhättan. Dels för att det är Fallens Dagar hemma och dels för att jag känner mig lite HEMMAKÄR just nu. Jag har helt enkelt världens bästa familj, alla ställer alltid upp och stöttar mig till hundra procent vad jag än tar mig an och det är aldrig några problem vad det än gäller. Varenda en i denna skaran, kallad släkt, är helt underbara och speciella. Tack för att NI ÄR NI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0