Today I'll go risotto

Hej hallå!
Idag försöker jag mig på en risotto till middag.. vi får väl se hur det går
med tanke på att det är första gången!:)

Var på Kulturskolan i förmiddags och fick närvarolista till tjejgruppen jag
ska ha på torsdagar. Emma kom och tittade förbi och vi svängde in till
Kronan för att jag skulle få se hur danssalen såg ut. Riktigt fin och mysig!
Det blev en snabblunch hemma för att Emma skulle hinna få i sig nåt innan
nästa möte och när hon gått utanför dörren gick jag ner på stan och träffade
mamma. Vi gick till Mejeriet och satte oss en stund och sen möte på Scandia.
En kik inne på Åhléns och två kylskåpsmagneter senare gick jag hem till min
trötta men fina man:) Nu ska jag fortsätta experimentera med riset! Spännande!
Många varma matosande kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Erika jag ska va med och börja dansa ;D kommer bli sjukt skoj :) kram på dig

2010-01-19 @ 14:58:22
URL: http://fridoliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0