Today I'll go leopard

Hej! Äntligen fredag och den underbara vintern fortsätter!
Jag har en liten aning om att jag är nästintill ensam om att fortfarande gilla snön..
Idag blir det mysfredag i Vänersborg så dagen till ära blir det leopardtunika:)
Imorgon ska pappa och hans Skanska börja företagsturnering i innebandy och de
börjar med att möta rivalerna Peab.. kan bli en riktig rysare det där! Jag hoppas
bara innerligt att pappa inte ska bryta några mer fingrar (fjolåret stack lillfingret)
eftersom han troligtvis kommer sitta i mål i år igen. En riktig kämpe det där!

OCH så har jag glada nyheter: min mobil är tillbaka i dess rättmäktige ägares händer!
Mig alltså. Så i e.m ska jag till Telia och låsa upp kortet:)
Gissa om jag är glad.. tusen TACK kära moster Lena för att du var så vänlig och
hämtade samt skickade den till mig! En liten uppskattning kommer på posten..

Nu ska jag fixa lite mat; rotfrukter och potatis i ugn, så gott! Kramar



underbart tunn tunika 'leopard', med knyt i midjan, från gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0