The luck has turned

Jag har glada nyheter!..men det berättar jag inte om nu :)

Idag har jag, Emma och Anette varit på guldgalgen i vargön
och tittat lite på balklänningar. Emma vet vad hon vill ha och
Anette ska sy den åt henne, men vi tänkte ändå prova lite olika
alternativ; modell, färg & storlek såklart.
Men det blev inget provat eftersom hon i butiken hade fullt upp och
sade åt oss att ringa och boka tid istället. På onsdag ska E och jag
ner till Dreamnette istället och titta där, hon har enormt många modeller
och det bara sprakar av färg om man tittar in i skyltfönstret!:)

Imorgon blir det en trevlig dag, det vill jag lova! Mer om det, ja, imorgon!
Många varma kramar & godnatt


Kommentarer
Postat av: Anna

Ska du på bal? Eller var du bara där som stöd kanske..

2010-01-26 @ 13:56:21
URL: http://kvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0