Made in Sweden

"do you wanna be famouuus!?"

Har precis tittat på 'made in sweden' med duktiga Laila, Anders & Andreas, de är helt fantastiska! Denna säsongen ska de återförena gruppen Play som för många år sedan var en cool tjejgrupp på fyra personer som slog igenom rejält i usa. nu är det två av dem som ska återskapa gruppen och detta avsnittet letade de förfullt efter en tredje medlem. Redan spänd inför nästa vecka! Lite annat då.. jag har mixat lite med designen, vill erkänna att jag inte alls har koll på läget men so far so good skulle jag säga. Det enda problemet är att jag inte riktigt vet hur jag vill ha det! :/ Nu ska jag försöka sluta snörvla och hoppa i säng! Imorn blir det mysfredag med familjen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0