let it snow

hej på er! ännu en snöfylld dag och det glädjer mig. det var så länge sedan det var snö över jul, nyår plus min födelsedag. oftast kommer snön i mellandagarna och försvinner ganska fort igen, men nu är den här för att stanna:) jag tittade på harry potter igår (igen), kan verkligen inte få nog av de filmerna! eftersom jag dessutom går och väntar på att sista boken ska komma på vita duken (i två delar: första delen våren 2010, andra 2011) måste jag fördriva tiden med de andra filmerna.. haha. det roliga är att varje gång jag tittar på nån av dem hittar jag nya saker jag inte sett eller tänkt på förut. det är så mycket som har klarnat sen jag läste klart sista boken! helt plötsligt förstår jag saker som man inte borde förstå innan man läst alla böckerna.

nu blir det vatten med ingefära och citron plus en härlig smoothie!
hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0