Happy tuesday

Ja, åter till de goda nyheterna då:
Min nya arbetsplats heter Esprit!:)
Jag är så himla glad! Var där idag och träffade fantastiska Pernilla
och fick lite överblickar i butiken och arbetet, så nu börjar jag jobba
så fort som möjligt, underbart! Jag klättrar på väggarna här hemma!
Började greja lite smått i sovrummet idag, har fått lite klagomål på
att stjärnorna hänger kvar i fönstret så nu har de åkt ner. Sen hängde
jag upp våra orientaliska lyktor som legat på golvet ett tag och det blev
riktigt fint! Till min fasa upptäckte jag att kaninen tuggat en fin liten ring
i gardinerna, så imorgon åker jag till Indiska och köper nya!
På tal om imorgon; Emma z kommer hit och käkar lunch med mig,
sen ska vi ner till Dreamnette och titta på balklänning till henne:)
Inte utan att jag blir sugen på att gå på bal, det var ju en av de bästa
dagarna i mitt liv måste jag erkänna.. speciellt när jag fick ha med mig
min fina Joakim! Nu blir det matlagning i sjukstugan (vi hostar i kapp)..
Kramar till er! varsågod Lena för armbandet, det var verkligen inget besvär!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi gläds med Dig åt jobbet. Så roligt!

Jättekramar. Farmor och farfar

2010-01-26 @ 17:05:41
Postat av: Malin

Grattis till jobbet. Vad roligt :)

2010-01-26 @ 17:26:01
URL: http://malibalibus.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis!

Jaha, ja balen var skojsig. Jag mår bra, du också hoppas jag?

Kram

2010-01-26 @ 20:18:33
URL: http://kvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0