going for some curtains

Hello! Igår hade jag en väldigt trevlig fredag hemma hos m&p.
Det var Mattias dag och både m&m och f&f var där på middag och tårta:)
Vi satt och pratade från kl18-22 om allt! Himla trevligt var det:) Även fast jag sprang en sväng och tittade på när Rihanna gästade 'Skavlan'; det kunde jag ju bara inte missa! Nu ska jag snart iväg till Granngården där det nalkas audition halva dagen. Emma kommer och hämtar upp mig om tio minuter, sen sätter det inte igång fören kl11, så vi kan göra iordning om det behövs. Jag hjälper mer än gärna till!

Efteråt tänkte jag dra med herrn i huset ut till Hemtex och leta gardiner till vardagsrummet.. vill verkligen ha lite färg och tyngd! Mamma och pappa är säkerligen på väg till kusten vid det här laget, men jag hoppas att de tar det lugnt nu i helgen för pappa har så himla ont i ryggen stackarn.. krya! Ha nu en underbar lördag.. ta en promenad i det fina vädret vet ja!:) Stora kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var verkligen en trevlig kväll.

KRAM Farmor.

2010-01-24 @ 00:02:27
Postat av: Anonym

Instämmer! Verkligen en trevlig kväll.

Kram! Mormor

2010-01-24 @ 12:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0