a walk in the snow

Nu ska jag ta på mig promenadskorna och knalla bort till Sportlife, sen ska jag faktiskt ta en liten inspirationskik inne hos PB Home.. inte köpa.. har lovat mig själv att vänta tills vårsakerna kommer in i butik. Vill ha mycket silver till vardagsrummet! Ikväll åker jag hem till m&p och ska ställa mig på deras crosstrainer, sen blir det mys för hela slanten! Imorgon ska jag sätta igång med koreografierna för idag har jag bara fixat musik och lite hopp & lek till torsdagsgruppen:) Krams!

förresten verkar det som att min mobil har blivit upphittad på sticky, vilket gör mig utomordentligt glad!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbart! Jag kanske kan smita dit och hämta den i såna fall om du vill?

2010-01-12 @ 22:33:35
URL: http://kvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0