Skottning

Halli hallå!
Idag har det skottats vill jag lova. Åkte med mamma och pappa till kusten för att skotta av stugtaket och det tog en timme för min och pappa att ösa ner snön på marken. Ungefär 50 cm tung snö över hela taket. När vi var färdiga hoppade jag ner i snöhögen vi gjort:) Imorse var jag på Liljas och lade undan två klockor tills på måndag. J och jag tänkte köpa varandra varsin klocka i 5års present (Frida o Patrik gjorde det på sin årsdag och jag tyckte det var en fin gest) så vi ska in o kika på dem på måndag! Nu har jag ätit en god pastaröra och ska sätta mig och sy lite, sen ska jag nog hoppa i säng ganska tidigt för jag känner mig väldigt trött. Imorgon blir det jobb mellan 10-15 sen kommer J och hämtar mig:) Ha en härlig och mysig fredagskväll! Ta på er stövlar om ni går ut! Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det skulle varit roligt att se Dig i snöhögen Man blir nog alldrig för gammal att leka i snö.Fast skotta blötsnö är nog jobbigt. Puss och kram farmor

2010-02-27 @ 13:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0