OS för hela slanten!

Hallå!
Imorse hade jag sovmorgon. Trodde jag.
Klockan sju kom J hem från jobbet och väckte mig och talade om att HSB kommer komma in i lägenheten 'någon gång under morgonen' för att ta ner istappar. In i lägenheten?, tänkte jag men orkade inte bry mig mer om det och gick istället och lade mig i gästrummet. Väl där kunde jag knappast somna om; kranar och truckar körde omkring ute och röjde undan snö och tappar och jag bara väntade på att det skulle ringa på dörren. Jag låg vaken tills min klocka ringde 8.20...det var den sovmorgonen det, haha!

Igår var en riktig fläng-dag. Först dans med 2-3:orna på Nya Skolan, sen jobb mellan 12 och 17.30 och sist dans med 20+ 20-21.30. Underbart! Dansen var så himla rolig! 6 jättegoa tjejer som alla vill lära sig dansa av lilla mig:) Danssalen på folkets hus, där vi var, är dessutom fantastisk så känslan blir bara starkare av att vara där inne! När jag kommit hemknallandes väntade två överraskningar; hemgjord pizza och semla:) Mm min snälla pojkvän!
Idag har det jobbats igen och det har skrattats gott i butiken; mina underbara kollegor Ingemor och Fredrika (och såklart Pernilla, som är hemma sjuk:() livar upp varje dag! Modernklass på granngården på e.m, en grupp på åtta pers var tanken, men det kom bara en tjej (?). Jag misstänker att det har blivit något fel i kommunikationen och att eleverna helt enkelt missat startdatumet. Lite tråkigt, men jag och Linnéa körde på ändå! Nu sitter J och jag och tittar på damernas störtlopp och har precis smält maten; hemmagjorda hamburgare. Gud så gott! Snart blir det kaffe och sen sängen ganska tidigt tror jag. Godnatt och många kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0