We are always at least two on the bus


Hej och godmorgon!
Den här veckan har egentligen inte varit fullproppad med jobb men med andra saker, jag har knappt fått en minut över, vilket har resulterat i att jag vid det här laget är extremt fokuserad, organiserad och allmänt medveten. Nu är det bara fem timmars jobb idag sen åker vi till stugan för att fira nyår med malin & henrik och johanna & fredrik :) Jag ska inhandla den allra sista detaljen; grädde, på maxi innan jag hoppar in på jobbet. Ha en riktigt bra nyår och ett gott nytt år! På söndag fyller jag år, wei :) Puss o kram ♥


Kommentarer
Postat av: farmor o farfar

Ha det gott i stugan. Och Ett Gott Nytt på Dig själv Kram.

2011-01-01 @ 02:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0