Dagens goda gärning

Hello mina vänner!
Imorse fick jag sovmorgon, mm så skönt! Jag lade mig faktiskt redan kl22 igår och stensomnade, vaknade inte fören 8.30 så det blev alldeles för länge haha. Därav vart jag lite trött på bussen till jobbet. Väl framme trampade jag nästan på en mobil som låg och sov på backen mitt på Maxi's parkering. Stackars liten frös, så jag tog in den, rotade fram ett nummer till "älskligen", ringde och fick uppgift om att mobilens ägare jobbade på BR. Stolt som jag blev då jag visste att jag skulle göra denna tjejs dag, skyndade jag till BR och lämnade tillbaks hennes nya Samsung. Det var dagens gärning det:) Sen hade vi en skitsur tjej i 40års åldern inne i butiken som skällde på mig som fan i kassan för att hon inte fick lämna tillbaks två varor hon varken hade kvitto eller lappar på.. jävla kärring, ärligt talat.. vuxna människa! Gah! MEN, då jag inte tog åt mig en smula var resten av dagen väldigt bra :)
Sen upptäckte jag en tjej på stan som hade de UNDERBARA stövlarna från Miljögården och jag var så nära på att kasta mig över henne och dra av dem.. men jag är ju duktig på att behärska mig så icke. Kram till er

Kommentarer
Postat av: farmor

Det är som jag alltid har sagt Du är en rediger tös,Kram farmor

2010-12-10 @ 22:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0