Bored this monday

Julen har varit sådär perfekt magisk, så som jag sällan tror att den blir veckann innan när inga fjärilar infinner sig i magen.. Jag har firat med de allra närmsta och gett och fått många fina saker :) Allra bäst är dock umgänget och julmaten, och att Chivaz blev överlyckig av allt paketsnöre. Nu ska jag en sväng till banken och på en promenad, sen blir det ensamma kvällar hela veckan, då Jocce är i Halmstad. Men jag har ju min vakthund som har stenkoll, bra det :) Kram och ursäkta för ytterst innehållsfattig och tråkig bloggning.. ♥

Kommentarer
Postat av: farmor

Och Chivas är en gullig vovve som inte skulle göra en Fluga förnär, men det vet ju bara Du inte bovarna.Kramelizzzzz...Farmor. God fortsättning på det gamla Året.

2010-12-28 @ 23:25:46
Postat av: Mikasilje

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-03-23 @ 14:18:59
URL: http://mikasilje.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0