A good soldier choses his battles

 

I butiken. Idag och imorgon sen går första flyttlasset hem till Trollhättan igen.
Doggen och jag tog en mysig promis igår kväll och, som jag anat, stensomnade ovanpå
sängen, haha. Värmen slog ut oss båda två och imorse när jag vaknade hade Chivaz krälat upp i sängen och låg helt utmattad bredvid mig. Sötnos :) Ikväll hade jag tänkt ge mig ut i löparspåren igen och eventuellt hinna måla mina stolar en gång till..sen måste jag verkligen kolla på flygbiljetter! Jag tittade en del igår men det var sjukt dyrt att bara flyga en väg till Santorini..
Någon som vet en bra sida med billiga flygstolar?

Time for some more work.. Hugs ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; Pajformen är ifrån en liten inredningsbutik här i stan, minns inte vad den heter /: Men handduken är från Ikea :} Vad glad jag blir att du skriver så, tack så mycket själv som vill läsa den! :)

2010-08-16 @ 19:30:19
URL: http://ohstlin.se
Postat av: Lina

vad ska du göra i Santorini? :)

2010-08-16 @ 23:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0