The sky and the ocean reflects beautiful stories

Den 27e augusti är tanken att jag ska ge mig ut i den Grekiska övärlden, helt själv, och under två veckor upptäcka det turkosa vattnets mecka. Jag ska båtluffa i Kykladerna. Har länge velat göra en sådan resa och kände helt plötsligt att varför inte? Så jag håller på att leta passande resmål, öar, och saker jag vill göra och se, mest hela tiden just nu. Det enda som är riktigt bestämt är att jag tänker flyga direkt till Santorini (istället för Aten som många gör) för att sedan börja min luff därifrån. Ett av stoppen på vägen kommer att bli Kimolos men sen har jag inte kommit längre.. Det finns många egenskaper jag vill uppleva och njuta utav i Grekland och just nu ransakar jag både mig själv och varenda ö, för att begränsa antalet stopp på vägen. Då jag kommer vara ute i två veckor räknar jag med att besöka fyra, alternativt fem, öar.. sen vet man ju aldrig; risken finns ju att man blir förälskad i naturen på vägen och stannar på en ö längre än beräknat.. Men man måste ju ha en plan :)


Vackra Aigialos, Santorini

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Svar: haha jaa!! :D Världen är liten :) tack så mkt!

2010-08-17 @ 00:00:13
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

En soloresa! U go girl! :)

LIte avis blir jag ju faktiskt..

Take care cupcake.

/Bettan

2010-08-17 @ 15:01:02
Postat av: Anonym

Vad roligt om man fick åka till Grekland. =)

2010-08-18 @ 20:19:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0