Per aspera ad astra

NU, mina kära vänner, ÄR DET DAGS ATT STARTA NYA LIVET EFTER MÅNGA SOMMARHÄRLIGHETER. NU BYTER JAG UT POTATISSALLAD, LATTE, FÄRSKA FRALLOR, CHEESECAKE & VITLÖKSBAGUETTER MOT PROMENADER & NYTTIGHETER! MORGONTUR IMORSE BLEV STARTEN FÖR DETTA. DET FÅR BLI MINST EN PROMENAD OM DAGEN FÖR ATT RENSA BÅDE KROPPEN & HUVUDET. JAG KÄNNER MIG BÅDE BÄTTRE & PIGGARE SÅ FORT DEN DAGLIGA MOTIONEN HAMNAR I FAS IGEN EFTER SOMMARENS FESTLIGHETER. Och nej, jag deppar inte, jag tänker fortfarande njuta av livet.. men i nyttigare former.

JOAKIMS FÖDELSEDAG (i fredags) FIRADES MED POMPA PÅ LAGERGRENS. MÅNGA AV VÄNNERNA HEMIFRÅN KOM UT FÖR ATT HURRA & NATTEN BLEV LÅNG OCH HÄRLIG! ..IGÅR VAR DET JOBB IGEN EFTER NÅGRA DAGARS SEMESTER, VILKET KÄNDES BÅDE BU & BÄ. MAN FÅR LÄTT MERSMAK PÅ LEDIGHETEN. DET REGNADE STÖRRE DELEN AV FÖRMIDDAGEN, SÅ DET BLEV EN LITEN STROS PÅ BRYGGAN OCH SEDAN FIKA PÅ SKÄRET INNAN ALEX & JOCKE TACKADE FÖR HELGEN OCH ÅKTE HEM. IDAG HAR JAG BYGGT OM PÅ HERRAVDELNINGEN I BODEN, det behövde verkligen fixas till och redas upp, OCH HAFT SÄLLSKAP AV JOCCE & CHIVAS. NU ÄR DE PÅ SEALODGE & KOLLAR LIVESPELNING OCH KÄKAR GRILLTALLRIK.
Men vi har det allt bra ändå, jag och min chili-keso, haha :) Nu.. back to work! Hugs


Jag bjuder på en stolt liten Chivaz:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir det förbjudet att fika och äta en smarrig kaka hädanefter Suck....Kram Farmor.Får väl sluta baka.

2010-08-01 @ 20:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0