Even if the wind catch you, you can always run

Löprunda blev det,..guud så härligt må ni tro! Jag har precis börjat springa så jag vänjer mig så gott jag kan med en hel del variation. Idag började jag med att springa i 10 min, powerwalka 4, springa 10, walka 4 etc.. gick riktigt bra tills energin slog helt off, totalstopp, in i väggen bara. Så jag knallade den sista biten från fotbollsplanerna och hem med svetten rinnandes i ögonen. Och matvrak som jag är ställde jag till med middag innan jag ens hunnit entra duschen:



Teriyakikryddad lax, vitlökskokta tomater & morötter och saltstekt sparris..mm!

Nu är det good night, imorgon kommer baby hit och hämtar ett stycke lass: Erika, Chivaz och en massa annat bröte :) Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0