Antique

Kvällen igår blev lyckad. Vi åt god mat på Bremers och avslutade kvällen på Coffee Room med god mocca latte. Imorse tog jag mig en snabb promenad och var helt dysvett när jag kom tillbaka! Vädret såg ut att bli riktigt dåligt ett tag men jag måste ha blåst bort de svarta molnen med min ilfart, haha. En riktig hotellfrukost blev det idag, Joakim & Anna var borta på Närlivsen och köpte färska frallor och till det blev det kaffe, juice, gott pålägg, müsli och diverse tillbehör. Nu är alla lite dåsiga efter en maffig start och sitter i varsitt hörn av rummet och läser. Idag blir det en tur på bryggan, ska besöka en dam som har ett helt hus fullt med antikviteter (Anna letar pinnstolar) och ikväll är det säsongsavslutning för Club Kuddrum på Lagergrens. Ha en fin dag! Hugs

en småtrött jag & en trött chivaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0